تکنولوژی

معرفی تکنولوژی های روز دنیا

تکنولوژی

معرفی تکنولوژی های روز دنیا

عرضه iPad اینترنت را به هم ریخت !


گروه اینترنتی پرشین استار | www.Persian-Star.org

همزمان با آغاز معرفی رایانه لوحی یا تبلت جدید اپل موسوم به ای پد توسط استیوجابز رییس این شرکت دنیای اینترنت هم به شدت تحت تاثیر قرار گرفت و حتی عملکرد بسیاری از سایت ها مختل شد. به گزارش پی سی ورلد با توجه به اینکه بسیاری از کاربران علاقه داشتند این رویداد را به طور مستقیم گزارش کنند، بسیاری از سایت های سرویس دهنده وبلاگ و میکروبلاگینگ به علت ازدحام یا کند شده یا دقایقی از کار افتادند.

یکی از سایت هایی که برای پوشش زنده رویدادهای خبری ایجاد شده، coveritlive. com است که این سایت هم در زمان معرفی آی پد توسط استیو جابز به مدت 20 دقیقه از دسترس خارج شد. با توجه به اینکه بسیاری از سایت های مشهور اینترنتی از پلاتفورم این شرکت برای پوشش دادن رویدادهای مهم استفاده می کنند آنها نیز دچار مشکل شدند.

جالب انکه برخی از سایت های مشهور خبر در حوزه فناوری نیز در زمان معرفی آی پد از دسترس خارج شدند که از جمله آنها می توان به Engadget و Gizmodo اشاره کرد. در مجموع به نظر می رسد اینترنت هنوز از زیرساخت های فنی مستحکم و کاملا قابل اتکا برخوردار نیست و زمانی که در عرصه فناوری حادثه مهمی اتفاق می افتد هجوم کاربران این شبکه جهانی را مختل می کند.

همانطور که میدانید آی.پد، محصول جدید اپل بود که بتازگی رونمایی شد. این رایانه لوحی زیبا و باریک، آی.پد نام دارد و در نگاه اول، یک آی.پاد بزرگ را تداعی میکند. آی.پد از یک صفحه نمایشگر 9.7 اینچی رنگی، ریزپردازنده 1 گیگا هرتزی و فلش مموری 16 تا 64 گیگابایتی بهره می برد و ارتباطات وای.فای و شبکه ارتباطات همراه نسل سوم را نیز پشتیبانی می کند. قیمت پایه این ابزار با فلش 16 گیگابایت و بدون ارتباطات نسل سوم، 499 دلار تعیین شده است.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد